2013. november 19., kedd

Rengeteg díj

Sziasztok!

Nagyon szépen köszönöm Csakegylánynak, Morwennek, szerecsendiónak, és Mollynak az azt hiszem 3.,4. és 5. díjamat! Bocsánat, hogy csak most készítek róla bejegyzést! Valószínüleg az új részt holnap teszem fel, de bízom benne, hogy elolvassátok az eddigi fejezeteket is. :)

little star

_________________________________________________________________________________

A díj szabályai:
- Írj 6 dolgot magadról (lentebb olvasható)
- Válaszolj 6 kérdésre
- Írj 6 kérdést
- Küldd tovább 3 embernek
- Köszönd meg a díjat

6 dolog magamról:
1. Gyűlölöm a hétfőket!
2. Meg a keddeket,szerdákat... Az összes tanítási napot! Talán a péntek tűrhető...
3. Na, jó nem folytatom tovább a felsorolást. :)
4. Lány vagyok.
5. Egyszer szeretnék eljutni Sydneybe, Ausztráliába.
6. Meg fogtok lepődni, de annyira nem szeretem az One Directiont. Mármint a számaik jók, de szerelemből egyiket sem szeretem, de ennek ellenére az 1d-s fanfictioneket olvasom. :)

Csakegylány kérdései:
Mi a célod az írással? 
Lehet, hogy majd egyszer szeretnék az írással foglalkozni, nem biztos, hogy úgy mint konkrét író, lehet, hogy műfordító, vagy újságíró leszek, de az írással mindenképp szeretnék majd foglalkozni, akár hobbiként is.

Szeretnél majd komolyabban is foglalkozni vele? 
Hát ezt az előző kérdésben kifejtettem. :)
Mi a legnagyobb sikered az írás terén? 
Volt már egy befejezett regényem, de az annyira nem lett jó, úgyhogy most talán legnagyobb sikernek a blogomat mondanám. :)
Hogy bírod a sulit? 
Nem vagyok rossz tanuló, csak tesiből, de mégis normális gyerekhez híven annyira nem szeretek suliba járni, legfeljebb a barátaim, és a szünetek miatt. Ennek ellenére szoktam különböző plusz munkákat vállalni, például büfés különböző rendezvényeken, ruhatáros....
Ki a kedvenc karaktered a blogodban?
Természetesen Chloe. De amúgy Josht is szeretem, meg mindenkit. Na, ez egy nehéz kérdés...
Nézed az X-Faktort? 
Aha.
Kinek szurkolsz?/Mért nem nézed?
Hajrá BYTHEWAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meg DANICS DÓRA!
Kedvenc tv műsorod?
X-faktor :)
Kedvenc blogod?
Nagyon sok van, mint mondtam kedvelem az 1dseket is, meg a nem 1dseket is egyaránt. :) Bármilyen blogot szívesen olvasok. 
Ki a kedvenc magyar előadód? 
Bytheway! Most én ilyen x-faktor lázban égek. :)
Szerinted Larry létezik?
Talán.

Morwen kérdései:
1. Miért kezdtél el írni? Mert szeretek. Meg inspirált a többi blog.
2. Mióta írsz? Kis korom óta érdeklődök iránta, eleinte még csak diktáltam, de az utóbbi időben áttértem a Wordre. Mármint az utóbbi években.
3. Hány regényt, novellát írtál eddig? Novellát rengeteget, befejezetlen regényt rengeteget, de befejezettből csak egy van.
4. Mik a kedvenc témáid az írásban? Természetfeletti dolgok.
5. Melyik művedre vagy a legbüszkébb? Talán erre.
6. Miért? Mert ez az egyetlen amit felraktam az internetre, és kaptam rá néhány pozítív visszajelzést. :)

Szerecsendió kérdései:

Olvastál blogot, mielőtt írni kezdtél? - Nem, mert kiskoromban nem tudtam olvasni. :D
Hogyan találtál rá a bloggerre? - Google. :) De igazából tényleg.
Melyik az a város ahova feltétlenül elakarsz jutni életed során? - Sydney, Szingapúr, Los Angeles, Dublin, Dubai, Miami, Rio de Janiero....
Fontosnak tartod a sportot egy ember életében? Te sportolsz valamit? - Igen, és igen. Táncolok és úszok.
Van olyan barátod, akit az internet segítségével ismertél meg? - Van, de az igazi nevét nem tudom, mert valami farmos játékon csetelgettünk még régen. :)
Milyen a stílusod? Ítéltél már meg mást az öltözködése alapján? - Követem, és szeretem a divatot. Stílust nem igazán tudok mondani, hol lányos, hol sportos. Igazából a második kérdés nálam tabu! És ha mások az öltözködése miatt csúfolnak valakit, engem nem érdekel, hogy nem ismerem őket, belepofázok a beszélgetésükbe, és megmondom a véleményemet! Szerintem senkit nem lehet elítélni a családja pénze miatt.
Mi alapján válogatod meg a barátaidat? - Én bárkivel szívesen barátkozom, csak legyen velem kb.egyidős, és kedves.
Melyik az a dal, amit nem bírsz megunni? - One way or another :)
Milyennek látod magad 5 év múlva? - Egy csodálatos éretségivel, rengeteg nyelvvizsgával a kezemben, szenvedek valamelyik egyetemen. :)
Ha egy napig bárki lehetnél, ki lennél? MIért? - Valamelyik híres énekesnő, hogy elgalább egy napig jól tudjak énekelni. :)
Mit tartassz a legfontosabbnak az életben? - Szeretet. :)

Molly kérdései:
Milyen blogokat szeretsz leginkább olvasni? - Már válaszoltam erre a kérdésre párszor a cikk folyamán.... :)
Mi volt az első történet amit olvastál? - Nos, számomra ez egy kicsit félreérthető kérdés abból a szempontból, hogy igazából nem tudom, hogy akitől kaptam a díjat, a tényleges első történetemre gondolt (Hamupipőke) vagy az első blogosra ( Eyes openfic - Nyitott szemek).
Milyen könyveket szeretsz olvasni? - Fantasy. Sokadszorra is. De a kedvenceim a vörös pöttyös könyvek. :)
Ki a kedvenc íród? - Sok van :)
Hogy képzeled el a jövődet? - Fentebb válaszoltam erre. :)
Sokszor beleképzeled magad egy-egy történetbe? - Aha.
Melyik könyv szereplő bőrébe bújnál a legszívesebben? - Hermione Granger, Katniss Everdeen....
MIt nézel meg először egy blogban, amikor megnyitod? - Fejléc, mert az elején csak azt látom. :D
Mit szeretsz a szabadidődben csinálni? - A barátaimmal lógni, olvasni, táncolni, zenét hallgatni, tévézni....
Mi a kedvenc meséd? - Szépség és a szörnyeteg. :) Meg régen szerettem a barbie meséket is :)
Milyen filmeket szeretsz nézni? - Vígjátékok, meg kaland filmek, de krimiket, meg más horrorisztikus filmeket nem nézek! Még az Éhezők Viadala, meg a Twiglight belefér.... :)

Kérdéseim:
1. Hogyan jellemeznéd magad az osztályodon belül? Inkább a háttérben maradsz, vagy szeretsz villogni?
2. Miért pont arról írsz blogot, amiről írsz? (értelmes kérdés...)
3. Olvasod a blogomat? Ha igen, neked hogy tetszik?
4. Hol voltál nyáron? Nyaralni?
5. Hogy vagy?
6. Milyen fajta telefonod van?


Akinek tovább küldöm:




3 megjegyzés: